אתר

הכפתורים הפסיכולוגיים של בניית אתר

אתר

כפתורים פסיכולוגים -
איך יראה האתר שלנו? מה חשוב?....מתברר שהכל גם כאן זו פסיכולוגיה....


כל החלטה ובמיוחד החלטה על קניה – הינה החלטה רגשית- איך אפשר לנצל את העובדה הזו ובאמצעותה לגרום לאנשים לבקר או לקנות את המוצר שלנו? באמצעות כפתורים פסיכולוגים. מהם אותם כפתורים ואיך אפשר להשתמש בהם לתועלת המכירה? . בראש ובראשונה עלינו לתרגם את האתר לחנות חיה וקיימת. בחנות, קל לנו להסיט את הקליינט למקום ספציפי. באתר, אין לנו שליטה על הביקור והלקוח הפוטנציאלי יכול לצאת מה"חנות" מבלי שנדע, על כן עלינו לבנות את האתר באופן כזה שבו נוכל לשלוט באופן המקסימלי בביקורו. כפתורים פסיכולוגים – יכולים לעזור לנו במלאכה.

הרצון להמנע מכאב חזק יותר מהרצון ליהנות – כשמדברים על המוצר (סדנא) תתארו את הכאב שיתרחש אם לא יקנו את הסדנא. למשל:" מחקרים מראים כי נכים צעירים מתקשים מאוד להשתלב בחברה. האם גם אתה שקוע בבית כל הזמן? האם גם אתה פוחד להיות בין אנשים רגילים?".

תמונה שאינה שלמה יוצרת צורך בלתי נשלט להשלים את החסר –להציג תמונה בלתי שלמה, לחסוך בפרטים, לתמצת, לקצר, לא לתת את כל האינפורמציה.  אנו מספקים למבקר באתר מידע מבלי לספק מידע על האופן

אל תעייפו את הלקוחות
– המסך לא מאפשר לעין לקלוט הכל, לכן כתבו קצר, ברור ותמציתי. טקסט ארוך מדי יעייף את העין ויגרום למבקר לצאת חיש קל מהאתר.

החשש ממחסור עתידי מניע אנשים לפעולה –
מציעים הצעה מוגבלת בזמן, או בכמות או שחלק מההצעה מוגבל . רצוי להסביר למה – אם למשל החלטת להגביל מחיר עד סוף מאי , תכתוב "לרגל פתיחת הסדנא".

"הכפתור הפולני" –
חוסר נעימות. כשאנשים מקבלים דברים בחינם הם מרגישים חייבים באופן אוטומטי. מספקים מידע מועיל, בעל ערך, גם אם אינו רוכש את המוצר או השרות. המבקר מרגיש אסיר תודה ולכן יש סיכוי שירכוש. כדאי להוסיף דף טיפים, מאמרים.

 אנשים הם צייתנים – לתת פקודות "לחץ כאן", "הרשם כאן", הרשם עכשיו". רצוי שהמסרים האלו יופיעו כבר בדף הבית או בתחתית העמודים עצמם ואשר יובילו לדף הרשמה. ראו זאת כסובלימציה לחנות שבה כל הדרכים מובילות לקופה בסופו של דבר.


בהצלחה רבה......

יוצרים מתחום העשרה ולימודים

הירשמו לניוזלטר שלנו

ותקבלו עדכונים ומבצעים חמים!

תפריט

הרשמה התחברות